امیر علوی

  • ۰
  • ۰
دانلود

چکیده مقاله:

اینترنت همراه با رشد روزافزون خود، کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف یافته است. امروزه اینترنت بعنوان رسانه&zwnj ای قدرتمند در اختیار صنعت تبلیغات قرار گرفته است. بدلیل ویژگی&zwnj ها و مزیتهای فراوانی که اینترنت در مقایسه با رسانه&zwnj های سنتی دارد، تبلیغات اینترنتی شاهد رشد فراوانی در طی سالیان اخیر بوده است. این مقاله به ادبیات موضوع می&zwnj پردازد که شامل تعریف تبلیغات اینترنتی، تاریخچه و روند آن از ابتدای پیدایش تا کنون، انواع و اشکال مختلف تبلیغات اینترنتی، و نیز مزیتها و محدودیتهای آن می&zwnj باشد.



دریافت‌فایل



لینک منبع و پست :http://campiran.ir/project-102083-%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d8%a7%d9%8a%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%d8%8c-%d8%a7%d8%a8%d8%b2%d8%a7%d8%b1%d9%8a-%d9%83%d8%a7%d8%b1%d8%a2/
  • ۹۵/۰۶/۱۴
  • amirk avali

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی