
چکیده مقاله:
اینترنت همراه با رشد روزافزون خود، کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف یافته است. امروزه اینترنت بعنوان رسانه&zwnj ای قدرتمند در اختیار صنعت تبلیغات قرار گرفته است. بدلیل ویژگی&zwnj ها و مزیتهای فراوانی که اینترنت در مقایسه با رسانه&zwnj های سنتی دارد، تبلیغات اینترنتی شاهد رشد فراوانی در طی سالیان اخیر بوده است. این مقاله به ادبیات موضوع می&zwnj پردازد که شامل تعریف تبلیغات اینترنتی، تاریخچه و روند آن از ابتدای پیدایش تا کنون، انواع و اشکال مختلف تبلیغات اینترنتی، و نیز مزیتها و محدودیتهای آن می&zwnj باشد.

لینک منبع و پست :http://campiran.ir/project-102083-%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d9%87-%d8%a7%d9%8a%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%d8%8c-%d8%a7%d8%a8%d8%b2%d8%a7%d8%b1%d9%8a-%d9%83%d8%a7%d8%b1%d8%a2/
- ۹۵/۰۶/۱۴