امیر علوی

  • ۰
  • ۰

بررسی ارتباطات درون شهری و میزان رضایت مردم از عملکرد سازمان اتوبوسرانی

جامعه :سازمان اتوبوسرانی
نمونه : شهروندان ایستگاه ابوتوس
متغیر تصادفی: گروه سنی افراد مسن وجوان
نوع متغیر : کیفی اسمی
روش نمونه گیری : به صورت اعداد تصادفی ساده
روش جمع آوری داده ها : از طریق پرسشنامه کتبی
مقدمه:
پرسشنامه
جمع آوری داده ها:
بررسی سئوالات مورد نظر:
محتوای برخی سئوالات به شرح زیر است:
روند افزایش قیمت بلیطها در چند ساله اخیر:
تنظیم جدول توزیع فراوانی و رسم نمودار – محاسبه پارمترهای مرکزی و پراکندگی
نتیجه گیری کلی:
16 صفحه

دریافت‌فایل



لینک منبع و پست :http://campiran.ir/project-116903-%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%d9%8a-%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%b7%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1%d9%88%d9%86-%d8%b4%d9%87%d8%b1%d9%8a-%d9%88-%d9%85%d9%8a%d8%b2%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d8%b6/
  • ۹۵/۱۰/۲۲
  • amirk avali

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی